Skolefotografering våren 2022

Hei elever og foreldre ved Ørsnes skole!

Jeg har fått forespørsel fra skolen om å komme til dere og fotografere noen av elevene. Det vil jeg gjerne gjøre.

Planen er at jeg kommer tirsdag 31.05, og været avgjør om det blir ute eller inne. Bildene blir levert som digitale filer i et passordbeskyttet nettgalleri dere får tilgang på når bildene er ferdig redigert. I dette galleriet velger dere ut de bildene dere ønsker ved å markere dem med et hjertesymbol. Da blir det laget en favorittliste som jeg får beskjed om, og jeg gjør klar bildene for nedlastning i form av en ny link. Alle bildene i visningsgalleriet blir vist med vannmerke. Dette forsvinner når bildene blir lastet ned.

Hver bildefil koster 149kr inkl mva og betales med faktura.

Ingen bilder blir delt på nett og i sosiale media uten samtykke!

Jeg trenger navn, telefonnummer, adresse og epostadresse på en av foreldrene til hver unge som skal fotograferes for å kunne levere visningsgalleri og faktura.

Med vennlig hilsen Fotosøm / Ingeborg Sofie Henriksen